AYDINLATMA BEYANI METNİ
Kişisel veri kategorisi |
Kişisel verinin içeriği |
Kimlik verisi |
Ad soyad, Anne - baba adı, Anne kızlık soyadı, Doğum tarihi, Doğum yeri, Medeni hali, Nüfus cüzdanı seri sıra no, TC kimlik no, Uyruk vb. |
İletişim verisi |
Adres no, E-posta adresi, İletişim adresi, Kayıtlı elektronik posta adresi (KEP), Telefon no vb. |
Hukuki işlem verisi |
Adli makamlarla yazışmalardaki bilgiler, Dava dosyasındaki bilgiler, vb. |
Müşteri işlem verisi |
Çağrı merkezi kayıtları, Fatura, senet, çek bilgileri, Gişe dekontlarındaki bilgiler, Sipariş bilgisi, Talep bilgisi vb. |
Talep ve şikâyet verisi |
Talep ve şikâyetlerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması için işlenen bilgiler vb.. |
Fiziksel mekan güvenliği verisi |
Çalışan ve ziyaretçilerin giriş çıkış kayıt bilgileri, Kamera kayıtları vb. |
İşlem güvenliği verisi |
IP adresi bilgileri, İnternet sitesi giriş çıkış bilgileri, Şifre ve parola bilgileri vb. |
Risk yönetimi verisi |
Ticari, teknik, idari risklerin yönetilmesi için işlenen bilgiler vb. |
Finans verisi |
Bilanço bilgileri, Finansal performans bilgileri, Kredi ve risk bilgileri, Malvarlığı bilgileri vb. |
Mesleki deneyim verisi |
Diploma bilgileri, Gidilen kurslar, Meslek içi eğitim bilgileri, Sertifikalar, Transkript bilgileri vb. |
Pazarlama verisi |
Alışveriş geçmişi bilgileri, Anket, Çerez kayıtları, Kampanya çalışmasıyla elde edilen bilgiler vb. |
Görsel ve işitsel kayıtlara ilişkin veriler |
Görsel ve İşitsel kayıtlar vb. |
Sağlık verileri |
Engellilik durumuna ait bilgiler, Kişisel sağlık bilgileri, vb. |
Ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbirlerine ilişkin veriler |
Ceza mahkumiyetine ilişkin bilgiler, Güvenlik tedbirlerine ilişkin bilgiler vb. |
- Finansal kiralama hizmetlerinin en iyi şekilde sunulabilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için genel veya size özel kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetlere ilişkin tekliflerin hazırlanması,
- Kredilendirme çalışmalarının hazırlanması ve icrası,
- Şirketimizin ürün ve hizmetlerine yönelik olarak finansal kiralama sözleşmesinin kurulması veya ifası, tarafınızla akdedilen finansal kiralama sözleşmeleri ve bu kapsamdaki tüm işlemleri, yahut başvurusunda bulunduğunuz ürünlere ait sözleşmeleriniz olmak üzere, anılan sözleşme ve bunların eklerinin gereklerini yerine getirebilmek, size finansal kiralama ürün ve hizmetlerinin sunulabilmesi,
- Yeniden yapılandırma sürecinin planlanması ve icrası,
- Sözleşmede kararlaştırılması halinde mülkiyet devir işlemlerinin yapılması,
- Finansal kiralama sonrası destek hizmetlerinin sağlanması,
- Müşteri iletişim bilgilerinin güncellenmesi,
- Finansal kiralanmış malların tespit işlemlerinin ve belirli periyotlarla kontrol işlemlerinin yapılması,
- Satış, finansal kiralama kayıtlarının açılması ve faturalandırma faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
- Müşteri ilişkilerinin yürütülmesi,
- Finansal işlemlerin takibi,
- Ürün ve hizmetlerimizin satış ve pazarlama faaliyetleri dahil olmak üzere şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi, Şirketimiz tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi,
- Şirketimizin ve Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini,
- Şirketimizin ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması,
- Operasyonel risk süreçlerinin planlanması ve icrası,
- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi,
- Müşteri memnuniyeti ve kurumsal iletişim faaliyetlerinin planlanması ve icrası,
- Çekiliş, kampanya, yarışma, promosyon veya reklam aktivitelerinin gerçekleştirilmesi,
- Kredi taleplerinin değerlendirmeye alınması kapsamında anılan gerçek kişi müşterinin ve/veya ticari müşterilerin sahip, ortak ve yöneticilerinin kredi geçmişi ve kredibilitesinin değerlendirilmesi, bu kapsamda risk yönetimi faaliyetlerinin yürütülmesi ve sahtecilik faaliyetlerinin önlenmesi,
- Çalışma alanlarının fiziksel güvenliğinin sağlanması amacı ile şubelerimizde ve genel müdürlük binalarımızda kamera görüntülerini kaydetmek, yerleşkelerimize gerçekleştirilen ziyaretlere ilişkin kayıtlarının takip edilmesi,
- Bilgi güvenliği ile finansal güvenlik yönetimi ve acil durum yönetimi süreçlerinin yürütülmesi
- Müşterilerimizin kimlik tespit ve teyit işlemlerinin yapılabilmesi,
- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi,
- Denetim / etik faaliyetlerinin yürütülmesi, iç denetim / soruşturma / istihbarat faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Risk yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, fiziksel mekan güvenliğinin temini,
- Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi,
- Müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi,
- Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Talep / şikâyetlerin takibi, ürün / hizmet satış ve satış sonrası süreçlerinin yürütülmesi,
- Finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, risk izleme ve düzenleyici-denetleyici otoritelere karşı raporlama yükümlülüğünün yerine getirilmesi,
- Resmi kurum taleplerinin yerine getirilmesi,
- İlgili kişi başvurularının mevzuata uygun olarak yanıtlanması ve gerekli işlemlerin gerçekleştirilmesi,
- 6361 sayılı başta olmak üzere, Finansal Kiralama Faaliyeti Finansman Şirketleri Kanunu kapsamında QNB LEASING’in tabi olduğu tüm mevzuatlar gereği yükümlülüklerin yerine getirilmesi,
- Kredi kullandırımı faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Acentelik faaliyetleri kapsamındaki yükümlülüklerin yerine getirilmesi kapsamında sigorta poliçesi ve zeyilname düzenlenmesi, tazminat taleplerinin alınması,
- Şikâyet yönetimi ile tüm yasal takip ve dava süreçleri başta olmak üzere, adlî ve/veya idari otoriteler nezdindeki süreçlerin yönetilmesi,
- İleride meydana gelmesi muhtemel olası uyuşmazlıklarda delil teşkil etmesi,
- Şirketimizden talep ettiğiniz ürün ve hizmetlerin sunulabilmesi,
- Finansal kiralamaya konu malların Şirket tarafından satın alınması,
- İş faaliyetlerimizin yürütülmesi,
- Finansal kiralama süreçlerinin yürütülmesi,
- Şirketimiz ile akdedilmiş olan sözleşme gerekliliklerinin yerine getirilmesi,
- Finansal kiralama sözleşmesi kapsamında gerekli finansmanın sağlanması için risk değerlendirmesinin yapılması,
- İş faaliyetlerimizin yürütülmesi,
- Finansal kiralama sözleşmesi kapsamında gerekli finansmanın sağlanması için risk değerlendirmesinin yapılması,
- Şirket sistemlerinin alt yapı, bakım onarım ile analiz ve geliştirme süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
- Şirketimiz bilgi sistemleri ve işlem güvenliği süreçlerinin yürütülmesi,
- Finans, muhasebe, saklama ve arşiv faaliyetleri ile ilgili evrak işlemlerinin yürütülmesi,
- Yasal Takip sürecinin yürütülmesi, Gecikmeli Tahsilat İşlemleri Sürecinin Yürütülmesi, Risk Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi, Hizmet üretim ve operasyon süreçlerinin yürütülmesi,
- Hukuki süreçlerin takibi ve yürütülmesi,
- Hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi ve süreçlerin işletilmesi,
- Yasal raporlama ve bilgi taleplerinin yerine getirilmesi,
- Yasal denetim faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi
- Kanunen yetkili kamu kurumları ve kanunen yetkili özel kuruluşlara,
(İlgili yasal düzenlemeler veya hukuki süreçler nedeniyle bilgi ve belge talep etmeye yetkili özel ve kamu kurum kuruluşları ile yasal düzenlemeler gereği bilgi aktarımı zorunlu özel ve kamu kurum kuruluşları ve hukuki işlem güvenliğini teminen bilgi teyidi yaptığımız özel ve kamu kurum kuruluşlarını ifade etmektedir. Örneğin: BDDK, SPK, TCMB, GİB, SGK, MASAK, Hazine ve Maliye Bakanlığı, Kredi Kayıt Bürosu, Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezi, Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş. gibi kişisel verileri alma yetkisi bulunan kamu tüzel kişilerine, yargı mercilerine, noterler, TNB, KEP vb otoritelere, Finansal Kurumlar Birliği vb.), - Ana hissedarımıza, ana hissedarımızın bağlı olduğu grup ve bunların iştiraklerine, iştiraklerimize, QNB BANK A.Ş. çatısı altında yer alan finansal grup şirketlerine, Finansal kiralama süreçlerinde her türlü menkul ve gayrimenkul malların satışını gerçekleştiren satıcılara,
- İş ortaklarımıza (Finansal kiralama süreçleri başta olmak üzere Şirketimiz ürün ve hizmetlerinin satışı amacıyla iş birliği veya iş ortaklığı ilişkimiz bulunan tarafları ifade etmektedir. Örneğin; trafik müşavirlikleri, sigorta şirketleri, gümrük müşavirlikleri, bankalar, finansal kuruluşlar, finansörler, kredi derecelendirme kuruluşları vb.),
- Aracılık/acentelik sıfatıyla faaliyet yürütülen şirketlere,
- Finansal kiralama faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet alınan tedarikçilerimize ve hizmet sağlayıcılarına, (Hizmetlerimizin sunulabilmesi ve faaliyetlerimizin yürütülebilmesi için mal ve hizmet satın alınan tüm 3. taraf hizmet sağlayıcıları ifade etmektedir. Örneğin; danışmanlık aldığımız firmalar, bilişim teknolojisi altyapısı hizmeti aldığımız taraflar, pazarlama süreçlerinde hizmet aldığımız taraflar, mühendislik firmaları, hukuk büroları, tercümanlık büroları, kargo/kurye/dağıtım şirketleri, gözetim/denetim/arşiv firmaları, ekspertiz değerleme firmaları ile teknik bakım onarım kontrol takip firmaları vb.),
- İşbirliği yaptığımız, program ortağı kurum, kuruluş, yurtiçi/yurtdışı bankalar, fonlar, işbirliği yapılan kuruluşlara,
- Varlık Yönetim Şirketi, Kredi Garanti Fonu gibi İş Ortakları’na,
- Adli ve İdari Makamlara,
- Hizmet/destek/danışmanlık alınan ya da proje / program / finansman ortağı olunan yurtiçi / yurtdışı / uluslararası kuruluşlar ile bağımsız denetim ve destek hizmeti alınan kuruluşlara
